Tájékoztatás az optimális ügyintézési időpontokról

Tisztelt Felhasználóink!

Az Önök kényelmesebb, gyorsabb kiszolgálása érdekében szíves figyelmükbe ajánljuk, telefonos, valamint személyes ügyfélszolgálataink azon időszakait, melyekben minimalizálhatják várakozási idejüket.

Az alábbi táblázat segítséget nyújt az optimális ügyintézési időpontok kiválasztásához.

DMRV Zrt.
ügyfélszolgálat

Hétfő-személyes Hétfő-CC Kedd-Péntek-személyes Kedd-Péntek-CC


Piros:
az átlagnál magasabb számban érkeznek felhasználói megkeresések, ebből adódóan a várakozási idő hosszabb

Sárga: átlagos mennyiségű felhasználói megkeresések

Zöld: az átlagnál alacsonyabb számban érkeznek felhasználói megkeresések, ebből adódóan a várakozási idő rövidebb

Vissza

 

Online Ügyfélszolgálat

online ügyfélszolgálatcsempe

Használja online ügyfélszolgálatunkat és kezelje ügyeit könnyen és gyorsan!

Szamlakep
TOVÁBB

MÉRŐÁLLÁS BEJELENTÉS

Amennyiben Ön még nem regisztrált Online Ügyfélszolgálat felhasználó, kérjük kattintson a BEJELENTÉS gombra.

Szamlakep
BEJELENTÉS

Hibabejelentés

Műszaki hibabejelentés:

0-24h

+36-27-511-511

Szamlakep

Call Center

06 (27) 999-688
06 (80) 224-488

Mérőállás bejelentése 0-24h
Számlázással kapcsolatban
  Hétfő
Kedd - Péntek
8:00 - 20:00h
8:00 - 14:00h

Vízdíj kalkulátor

Számolja ki várható vízdíját!
 
 
Bezárás
 
Bezárás

Ajánlja e-mailben ismerősének ezt az oldalt!

A címzett ennek az oldalnak az internetes címét (URL-jét) fogja megkapni. Az Ön által beírt adatokat nem tároljuk és nem osztjuk meg harmadik féllel.

Tárgy: Tájékoztatás az optimális ügyintézési időpontokról
captcha
* kötelező mezők